... проблема все още си го има . След почистване на мап сензор, без дебитомер е умирачка зле , с затапен егр е и спря да чади толкова много , почистих буксата на потенциометъра с контактен спрей и за сега пак не се оправи . Забелязах че когато е по студена не ги прави тези проблеми , щом загрее както трябва започва това "прекъсване" имай наистина пренадува . Ще я прочетем и ще кача тук грешките.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем при ускоряване (2.4)
Collapse
X
-
Колега, този, който е правил диагностиката знае ли кой параметър какво означава и в какви граници е допустимо да варира? Ако не знае и търсите отговора във форума, трудно ще оправите нещата. Затова посети един форумен сервиз, дай някаква сума пари да ти направят една качествена диагностика, но с тълкуване на записаните грешки.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Не ги разбира затова ги добавих тук ако на някого са му излизали да каже . Иначе знам че няма как без да се закара на сервиз, но в момента нямам възможност да отида някъде и да ми кажат кухни 40 лева за диагностика . След това да не ми бъде изяснено точно какво прави проблема който съм описал , а само да ми бъдат изредени суми за частите които трябва да сменя за да може евентуално да отпадне проблема
Comment
-
Първоначално публикувано от 1506 Покажи съобщениеСнимка от диагностиката ... Ако някой каже нещо ок ..
Comment
-
Няма определени обороти. Да речем че тръгна от първа ( не се усеща) 2ра дърпа и спира и така до пета включително , на всякакви обороти . Не съм засичал точно на кои го прави но съм сигурен че не е на определени обороти . Сигурно е обаче че е когато я напъна яко и завърти турбото . Относно грешките за егр-а ок, за дебитомера ок може да не е наред , но тва с съединителя тотално незнам какво е . Ясно е и ще се провери и поправи все някога , дано само да няма проблеми и да не е твърде късно . Благодаря за помощта , ще гледам да довърша темата щом разбера какво става , че гледам много от темите се започват и не се довършват.
Comment
-
Сменям си аз въздушния филтър ,и се сетих че имах дебитомер от старата алфа (2.0тс ) нашибах го за проба и тръгнах да я пробвам... Еми честито оправих го проблема с вървежастария дебитомер беше с почернял . На всякъде ! Жици отпред, в Каналчето отстрани . Но гофрирания маркуч който излиза от турбото си е скъсан . Задължително ли е да се смени или мога да го протегна по някакъв начин. Става ли да сложа филтър ( спорт ментак ) в него ?
Comment
-
Колега, като настъпиш колата, набира бързо и се забавя малко но пак набира, или напълно спира да ускорява и почва след 1-2 секунди? Тази тръба е добре да я смениш ако смуче въздух след дебитомера защото се бърка сместа и колата не би трябвало да върви нормално.
Comment
-
Като настъпят колата набира и отпуска , не спира тотално да набира , просто сякаш си отпуснал леко газта за около 2 сек. И пак с пълна мощност и пак се повтаря . Но от снощи , от както смених дебитомера проблема изчезна .ще сменя този гофрирания маркуч с нов , но за сега колата си е добре . Предполагам че когато тръгне да смуче въздух маркуча се сгъва и оплътнява .. това мисля аз .
Дебитомера беше чисто черен (омаслен) .
---------- Post added at 13:07 ---------- Previous post was at 12:57 ----------
Това което аз бих направил ако имаш възможност е да почистиш буксите зад жабката като за начало ,но с контактен спрей . Пробвай с друг дебитомер ако има от къде да вземеш. Имай предвид че може да ти набие грешка това с буксите. Аз имах но ги изчистихме. Пак повтарям колата в момента навървява твърде стабилно след другия дебитомер!! Няма забиване и няма замисляне , евентуалното замисляне е на 5-та преди 2000 , това важи сигурно заради скъсания маркуч . Както казах най вероятно преди да засмуче въздух е отпуснат, и след това се свива.Last edited by 1506; d.m.y г., 13:00.
Comment
-
Първоначално публикувано от 1506 Покажи съобщениеСменям си аз въздушния филтър ,и се сетих че имах дебитомер от старата алфа (2.0тс ) нашибах го за проба и тръгнах да я пробвам... Еми честито оправих го проблема с вървежастария дебитомер беше с почернял . На всякъде ! Жици отпред, в Каналчето отстрани . Но гофрирания маркуч който излиза от турбото си е скъсан . Задължително ли е да се смени или мога да го протегна по някакъв начин. Става ли да сложа филтър ( спорт ментак ) в него ?
Comment
-
Снимки на буксите http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=97497..... Изолирах хубаво маркуча. До тук добре. ИИИ каръщината удари със сичка сила . Колата пак започна да забива , забелязах също че след като проблема го нямаше за кратко колата не пушеше . Сега пак започна да припушва .
Comment
Comment