Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при ускоряване (2.4)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ... проблема все още си го има . След почистване на мап сензор, без дебитомер е умирачка зле , с затапен егр е и спря да чади толкова много , почистих буксата на потенциометъра с контактен спрей и за сега пак не се оправи . Забелязах че когато е по студена не ги прави тези проблеми , щом загрее както трябва започва това "прекъсване" имай наистина пренадува . Ще я прочетем и ще кача тук грешките.

    Comment


    • #17
      Снимка от диагностиката ... Ако някой каже нещо ок ..
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Колега, този, който е правил диагностиката знае ли кой параметър какво означава и в какви граници е допустимо да варира? Ако не знае и търсите отговора във форума, трудно ще оправите нещата. Затова посети един форумен сервиз, дай някаква сума пари да ти направят една качествена диагностика, но с тълкуване на записаните грешки.
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #19
          Не ги разбира затова ги добавих тук ако на някого са му излизали да каже . Иначе знам че няма как без да се закара на сервиз, но в момента нямам възможност да отида някъде и да ми кажат кухни 40 лева за диагностика . След това да не ми бъде изяснено точно какво прави проблема който съм описал , а само да ми бъдат изредени суми за частите които трябва да сменя за да може евентуално да отпадне проблема

          Comment


          • #20
            Първата и последната грешки касаят дебитомера.
            Втората - ел. ключето на съединителя.
            Третата - EGR - а.

            За да се разбере повече, следва да се гледа поведението в реално време на въпросните възли.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от 1506 Покажи съобщение
              Снимка от диагностиката ... Ако някой каже нещо ок ..
              Я я прочети не с Делфи като начало

              Comment


              • #22
                На какви обороти горе-долу усещаш това придърпване?
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #23
                  Няма определени обороти. Да речем че тръгна от първа ( не се усеща) 2ра дърпа и спира и така до пета включително , на всякакви обороти . Не съм засичал точно на кои го прави но съм сигурен че не е на определени обороти . Сигурно е обаче че е когато я напъна яко и завърти турбото . Относно грешките за егр-а ок, за дебитомера ок може да не е наред , но тва с съединителя тотално незнам какво е . Ясно е и ще се провери и поправи все някога , дано само да няма проблеми и да не е твърде късно . Благодаря за помощта , ще гледам да довърша темата щом разбера какво става , че гледам много от темите се започват и не се довършват.

                  Comment


                  • #24
                    Сменям си аз въздушния филтър ,и се сетих че имах дебитомер от старата алфа (2.0тс ) нашибах го за проба и тръгнах да я пробвам... Еми честито оправих го проблема с вървежа стария дебитомер беше с почернял . На всякъде ! Жици отпред, в Каналчето отстрани . Но гофрирания маркуч който излиза от турбото си е скъсан . Задължително ли е да се смени или мога да го протегна по някакъв начин. Става ли да сложа филтър ( спорт ментак ) в него ?

                    Comment


                    • #25
                      Колега, като настъпиш колата, набира бързо и се забавя малко но пак набира, или напълно спира да ускорява и почва след 1-2 секунди? Тази тръба е добре да я смениш ако смуче въздух след дебитомера защото се бърка сместа и колата не би трябвало да върви нормално.

                      Comment


                      • #26
                        Като настъпят колата набира и отпуска , не спира тотално да набира , просто сякаш си отпуснал леко газта за около 2 сек. И пак с пълна мощност и пак се повтаря . Но от снощи , от както смених дебитомера проблема изчезна .ще сменя този гофрирания маркуч с нов , но за сега колата си е добре . Предполагам че когато тръгне да смуче въздух маркуча се сгъва и оплътнява .. това мисля аз .
                        Дебитомера беше чисто черен (омаслен) .

                        ---------- Post added at 13:07 ---------- Previous post was at 12:57 ----------

                        Това което аз бих направил ако имаш възможност е да почистиш буксите зад жабката като за начало ,но с контактен спрей . Пробвай с друг дебитомер ако има от къде да вземеш. Имай предвид че може да ти набие грешка това с буксите. Аз имах но ги изчистихме. Пак повтарям колата в момента навървява твърде стабилно след другия дебитомер!! Няма забиване и няма замисляне , евентуалното замисляне е на 5-та преди 2000 , това важи сигурно заради скъсания маркуч . Както казах най вероятно преди да засмуче въздух е отпуснат, и след това се свива.
                        Last edited by 1506; d.m.y г., 13:00.

                        Comment


                        • #27
                          За кои букси зад жабката става на въпрос? Може ли снимка? Имам подобер проблем.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от 1506 Покажи съобщение
                            Сменям си аз въздушния филтър ,и се сетих че имах дебитомер от старата алфа (2.0тс ) нашибах го за проба и тръгнах да я пробвам... Еми честито оправих го проблема с вървежа стария дебитомер беше с почернял . На всякъде ! Жици отпред, в Каналчето отстрани . Но гофрирания маркуч който излиза от турбото си е скъсан . Задължително ли е да се смени или мога да го протегна по някакъв начин. Става ли да сложа филтър ( спорт ментак ) в него ?
                            Задължително!!! Ако не искащ да съсипеш турбото

                            Comment


                            • #29
                              Снимки на буксите http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=97497..... Изолирах хубаво маркуча. До тук добре. ИИИ каръщината удари със сичка сила . Колата пак започна да забива , забелязах също че след като проблема го нямаше за кратко колата не пушеше . Сега пак започна да припушва .

                              Comment


                              • #30
                                Ми... Смених гофрирания маркуч и разлика има , положителена е , но пак си забива ... И така

                                Comment

                                Working...
                                X